UKK – Usein Kysytyt kysymykset

 

Miten palautan salasanani jäsenalueelle?

Voit palauttaa jäsenalueen salasanasi www.varapuu.fi/member -sivulla olevasta “Oletko unohtanut salasanasi”-linkistä. Jos palauttaminen ei toimi, ota yhteyttä asiakaspalvelu@varapuu.fi

En päässyt webinaariin - Voinko nähdä uusinnan ?

Webinaarit pidetään yhden kerran ja niistä tiedotetaan Varapuun Facebook-sivulla ja uutiskirjeessä. Jos ilmoittauduit webinaariin, mutta et päässyt paikalle, sinulel lähetetään ohjeet uusintaa varten, jos uusinta pidetään.

En pystynyt ostamaan verkkokurssia - Mitä teen?

Päivitä ostosivu uudelleen, täytä kaikki kohdat huolellisesti ja muista hyväksyä toimitusehdot.

Jos se ei auta, ota yhteyttä asiakaspalvelu@varapuu.fi.

Ostin valmennuksen Varapuulta - Miten ilmoittaudun valmennukseen?

Valmennuksiin on aina ilmoittauduttava etukäteen, jotta voimme varmistaa, että kaikki mahtuvat saliin. Jos sinulla on jo valmiiksi ostettu lippu johonkin Varapuun -valmennukseen, voit ilmoittaa sen käytöstä meille näillä ohjeilla.

 1. Katso Kalenteri-sivulta valmennus, johon haluat ilmoittautua.
 2. Ilmoita osallistumisesi esimerkiksi sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@varapuu.fi. Kerro sähköpostissa, mihin valmennukseen haluat ilmoittautua.
 3. Jos olet ostanut useamman lipun ja haluat ilmoittaa jonkun tuttavasi, ilmoita samalla sähköpostitse tuttavasi nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero, niin järjestelmämme tietää kenelle lippusi on mennyt ja osaa lähettää tuttavallesi ohjeet ennen valmennusta.

 

 

Saako teiltä henkilökohtaista sijoitusneuvontaa?

Valmennusyhtiö Varapuu ei ole sijoitusneuvontaa tarjoava yritys.

Säästääksemme rahaa ja aikaasi, henkilökohtaista konsultointia voimme tarjota siinä vaiheessa, kun olet käynyt riittävästi valmennuksia ja osaamisesi on sillä tasolla, että siitä on sinulle aidosti hyötyä. Valmennuksissa saat todennäköisesti vastauksen suurimpaan osaan vaurastumiseen ja sijoittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Jos sinulla on taloudessasi joku solmukohta tai pullonkaula, voit pyytää meiltä yhteydenottoa tilanteeseesi sähköpostitse info@varapuu.fi tai soittamalla suoraan vaihteeseen 020 7353 420.

En ole tyytyväinen ostamaani palveuun/tuotteeseen. Miten perun tilaukseni?

Kaikissa tuotteissamme on kuluttajasuojalain mukaiset palautusoikeudet. Voit lukea toimitusehtomme täältä.

Jos haluat perua tilauksesi tai saada selvennystä johonkin tuotteeseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@varapuu.fi tai 020 7353 420.

Tilasin tuotteen, mutta se ei ole saapunut - Mitä teen?

Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa.

Joskus varastosta saattaa joku tuote loppua kesken tai syntyy joku muu este toimittamiselle, jos toimitus viivästyy merkittävästi, ota yhteyttä asiakaspalvelu@varapuu.fi

toimitusehtomme voit lukea täältä: 

Tykkään teidän valmennuksista. Voisitteko tulla yritykseemme puhumaan?

Kyllä. Teemme valmennuksia myös yrityksissä.

Tutustu Varapuun tarjoamiin yritysvalmennuksiin sivulta www.varapuu.fi/yrityksille.

Muu kysymys

Jos kysymyksesi ei ollut tässä listassa, voit ottaa yhteyttä ystävälliseen asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@varapuu.fi tai 020 7353 420.

mautic is open source marketing automation